Just nu...

.... läser jag "Mörkersikt" av Johannes Källström.

 

Jag gillade verkligen "Offerrit" så nu hoppas jag att Johannes åter igen levererar!

 

(Inga höga krav här, inte alls. Det är ju inte så att jag bränner boken om jag inte gillar den.  Och eftersom jag redan har börjat så kan jag väl säga att det inte finns någon riskt för det, även om jag nu hade tendenser för bokbränning (bränna böcker?! jag?! som släpar två flyttkartonger med böcker från Afrika för att jag inte kan skiljas ifrån dem? som skickar paket från Thailand på 20 kg för att jag inte kan skiljas ifrån dem? som överlastar mitt handbagage att jag knappt får med mig det igenom den aggressiva incheckningen? Fast...om jag hittade ett annat ex av Georgina Newbery's "Catwalk" så skulle jag kanske göra ett undantag. Och filma skiten och lägga här på bloggen. Så det så! Men det är inte bokbränning, det är bara att göra sin samhälleliga plikt! Tycket jag, alltså.) Så, Johannes, känn nu ingen press här. Inte så mycket i alla fall.)

 

Tror att jag möjligtvis har ett maniskt drag i dag. Vad tror ni?

 

 


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Har du skrivit om Catwalk förut? Nu blev jag nyfiken vad det kan vara för en bok som du känner ett sådant hat för!

2011-08-30 @ 12:54:35
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Bokomaten

Hahaha, själv är jag klart för bokbål ända sedan studietiden...;) Fast nog har jag också fått dras med övervikt på flygplan och annat hemskt. För böcker man redan läst dessutom!

2011-08-30 @ 14:48:52
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

MarySaintMary: Visst har jag ondgjort mig over henne tidigare: http://emmasbokhylla.blogg.se/2011/may/en-bok-som-jag-hatar.html

Vassego, det kanns skont att sprida mitt budskap!



Bokomaten: Jag vet, slapar hover halva jordklotet och stoppar ner i lador hemma hos mina foraldrar och dromemr om att nagon gang i framtiden kunna packa upp alla och ordna ett ordentligt bibliotek.... :-)

2011-08-30 @ 15:00:49
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0