Fursten

På en middag för ett tag sedan åkte en gammal favorit fram - Fursten av Niccolò Machiavelli. Minns att jag slukade den när vi hade den som kurslitteratur och mitt exemplar var helt späckat av anteckningar och understrykningar i rött bläck. Det var läsning som väckte mig till liv och fick mig att känna mig på tårna. Tror att det är dags för en omläsning snart, jag vill se om den väcker samma tankar igen. #Fursten #NiccoloMachiavelli #Machiavelli #statvetenskap #politicalscience #läsning #bookaholic #bookstagram 


Kommentarer
Postat av: Hanneles bibliotek

låter intressant

2016-04-24 @ 21:09:57
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0