Inredningstjafs

På Karibu Fair fanns det en del utställare som sålde hantverk och inredningsprylar i alla de slag och jag hittade en snygg skylt som det stod "Never Say Never" på. Jag tänkte "James Bond" (Never Say Never Again) och "Man skall aldrig säga aldrig", blev lite filosofisk och gillade. Ringde sambon och frågade om inte det vore kul att ha den på väggen. Svaret jag fick var i princip "WTF, Justin Beiber?!!? Aldrig i livet".

 

Jag skall snickra ihop en egen skylt om några år med samma slogan, när Justin är yesterday och sambon förhoppningsvis har glömt honom.

 

Risken finns ju då att jag vid det laget inte längre vill ha en sådan skylt på väggen. Den är till och med överhängande.


Kommentarer
Postat av: Jelly

Haha, jag hade inte en tanke på Bieber!

2011-06-07 @ 09:41:27
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Bokomaten

haha, du har i alla fall en sambo (fästman får man väl säga nu) med koll. Jag hade ingen aning om att Bieber gjort en låt som heter så och skulle förmodligen itne känna igen den på radion ens..:)

2011-06-07 @ 10:50:04
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Niklas

Jag skulle aldrig tagit den om det inte gått en trailer för Biebers film vid senaste biobesöket.

Gissa vad filmen heter. . .

2011-06-07 @ 11:28:37
Postat av: Emmas Bokhylla

Jelly: Inte jag heller!



Bokomaten: Den ar ratt popular har, men det var lite av en slump att jag larade mig kanna igen den!



Niklas: Skyll pa det! ;-)

2011-06-07 @ 12:51:28
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0