Krama en biblotikarie-dagen...?

Hörde på Bokhora att det är Krama en biblotikarie-dagen i dag och jag har tyvärr ingen tillgänglig här i TZ (kanske borde försöka smita förbi universitetsbiblioteket på vägen hem?), så jag vill skicka en virutiell kram till alla fina biblotikarier som har spelat så stor roll för mig och min utveckling genom åren. Från skolbibliotikarierna på mina skolor (allt från låg-, mellan- och högstadium till gymnasium och universitet) som puffat och stöttat, plockat fram böcker, förklarat och visat, från alla på alla Stadsbibliotek som har stått ut med en massa frågor och kommit med tips till de på kommunbiblioteken där jag praktiserade på mellanstadiet (som lät mig låna hem kasse efter kasse, trots att jag egentligen skulle vara ett år äldre för att få låna så många). Och, sist men inte minst, till alla bloggande biblotikarier som förgyller min vardag flera gånger varje vecka!

 

STOR kram till er alla, ni gör ett fantastiskt jobb! Sluta aldrig med det ni gör, det vore fruktansvärt!


Kommentarer
Postat av: Bokomaten

Gulle du.=) Tror egentligen att den där dagen är imorgon, hehe, men jag kramas gärna ofta och mycket! Bamsekram tillbaka på dig!

2011-02-28 @ 13:47:28
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Titti

Ånej! jag som var på biblioteket för en stund sen. Bibliotekarien fick ingen kram av vare sig mig eller dottern. Hoppas hon inte blev ledsen för det. Jag visste ju inte. Men nu hoppas jag ju att det egentligen är imorgon som Bokomaten skriver. Det kan ju dämpa mitt dåliga samvete något. ;-)

2011-02-28 @ 14:27:35
URL: http://hellrebarfotaanboklos.blogspot.com
Postat av: Hermia

Vilken tur att jag är ledig, skulle bli aningen förskräckt om biblioteksbesökare började kramas... Virtuella kramar är desto bättre :)

2011-02-28 @ 18:55:19
URL: http://hermiasay.blogspot.com
Postat av: Bohusläningens Bokblogg

Åh, då får jag krama min pappa :)



//Anna

Postat av: Emmas Bokhylla

Bokomaten: Ja, biblotikariekram!



Titti: Prova igen i dag!



Hermia: Stor virtuell kram till dig!



Anna: Ja, perfekt dag att fira!

2011-03-01 @ 14:58:10
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0