HP-Marathon

 

 

 

Mellan lördag kväll och måndag kväll hölls ett Harry Potter-marathon hemma på Aly Khan Road.

Insvepta i kangas, ihopkrupna på vår röda soffa, så drogade vi film 1-6 och varje kväll somnade jag med Hogwarts innanför näthinnan, önskandes att världen var lite mer...magisk.

Det enda störande momentet var alla de gånger jag var tvungen att stoppa filmen för att förklara olika saker som jag insåg kunde vara svåra att förstå om man inte har läst böckerna, vilket min sambo inte har.

 

Okej, det andra störande momentet är att jag fick en extrem inre lust att läsa om böckerna, men att de alla ligger nedpackade i lådor hemma hos mina föräldrar. Meeen, skulle jag springa på dem på någon loppis här nere, så kanske de få följa med mig hem i alla fall.... :-)

 

Nu längtar jag i alla fall ännu mer till HP 7:2.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag läntar också efter andra filmen ifrån 7:e boken! :)



Svar: Tack, kul att du gillar den!

2011-02-09 @ 16:15:34
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: Bokomaten

hade HP-mara innan jul innan senaste filmen. Kommer bli en omgång till innan nästa.=)=)

2011-02-09 @ 17:37:26
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Pretty Little Liars

Hej!



Såg att du ville vinna bok nr 2 i serien om Pretty Little Liars!



Gå med i fanpagen så missar du inte tävlingen om bok nr 3 och 4!



http://www.facebook.com/#!/prettylittleliarssverige

2011-02-09 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0