Körsbär!

 

Som jag tidigare namnt, sa fick jag ett Cherry On Top Award fran snalla Bara Bocker i forra veckan och blev sjalvklart jatteglad, bade for priset och for den fina motiveringen, det varmde gott! Tack sa mycket, Bara bocker, det lyfte min dag! Jag blir alltid lika glad nar jag far hora att nagon gillar mina funderingar kring bocker och lasning.

 

Regler for Cherry On Top Award:

Tacka den du har mottagit priset ifrån.
Kopiera prismärket till din blogg.
Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.
Skicka awarden till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.

 

Ojda, att valja 3 av alla mina favoriter, det ar ju... oerhort svart! Jag har fatt tanka en massa, och aven nar jag har tankt ett tag sa ar jag inte saker pa att att de belv "de basta", for det andras ju hela tiden, men i alla fall, har kommer de:

- Maika Cobbold Hjörne. Jag blir aldrig besviken. Aldrig.
- Terry Pratchett. Skrattar igenkannande nar man behover komma bort ibland.
-Kate Morton. Har bara last tva hittills och de har varit kanoners.

 

Aven om det var svart att valja 5 mottagare som jag tycker fortjanar det var annu svarare an att valja 3 favoritforfattare, det finns ju sa manga! Men, har kommer i alla fall ett urval av dem som jag verkligen tycker om att lasa:

 

- Bokomaten. Vass och varierad, aktuell och rolig. Jag har aldrig trakigt nar jag kikar in hos Bokomaten. Dessutom har hon supersota katter och sinne for humor, det ni!

- ...och dagarna gar. Joanna skriver om bocker, lasning och livet i allmanhet med glimten i ogat och en stor portion humor. Jag blir alltid glad nar jag laser hennes bolgg!

 

-Karin Widen. Skriver om allt som faller henne in och far mig att skratta sa att mina kollegor tror att jag ar sjuk. Och det hander tyvarr ofta, nu for tiden skakar de bara pa huvudet, de vet vid det har laget att jag inte kan satt ord pa vad det ar som ar sa roligt.

-Bohuslaningens Bokblogg/It's all about books. It's all about books flyttade till Bohuslaningen och blev tidningsbokblogg, Grattis! Det ar dem val fortjanat, de ar alltid uppdaterade och roliga!

- I Hyllan. Har haft paus ett tag (vem behover itne det ibland?) men jag hoppas hon komer igang snart, ar riktigt bra och rolig att lasa!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa H

Tackar så hemskans mycket för ditt körsbär! Blir så himla glad av dina fina ord om min blogg :D

Hade du inte redan fått körsbär så skulle jag skickat ett direkt tillbaka!

Kram!

2010-11-24 @ 11:04:05
URL: http://ihyllan.blogspot.com
Postat av: Karin

Fina du, vad GLAD jag blir!!!

Kärlek!!!

2010-11-24 @ 11:25:40
URL: http://karinwiden.se
Postat av: Anna Johansson

Tack för ett sött körsbär! Kul att du gillar det jag skriver!

2010-11-24 @ 18:22:25
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/
Postat av: It's all about Books/Bokbloggen

Gud vad kul, tusen tack! Skriver ett inlägg om detta inom snar framtid på Bokbloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0