Herregud, podden!

Jag kom ju på att jag inte har sagt ett ljud här om podden! Det har varit väldigt mycket de senaste veckorna, men ändå...
 
Min kompis Jonna och jag har startat en podd, Because you know wines, en podd om litteratur och vin för alla oss som inte är proffs. Som inte har utbildning eller många års arbetslivserfarenheter i bagaget, men som har intresse, passion och nyfikenhet. Vi finns på Facebook, Twitter och Instagram och du hittar podden på iTunes, Podkicker mm samt på hemsidan.
 
Premiäravsnittet har tema Frankrike och vi dricker champagnen Guldkula White och läser "Ingenting kan hindra natten" av Delphine de Vigan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0