Årets jullitteratur är införskaffad!

Jag satsar hårt på julläsningen i år! Det blev novellsamlingen "It must be Christmas" med Jennifer Crusie/Donna Alward/Mandy Baxter, "Snöfall, mirakel och frusna hjärtan" av Claire Sandy, "Let it snow" av John Green/Maureen Johnson/Lauren Myracle, "Christmas Eve at Friday Harbour" av Lisa Kleypas och "Maybe this Christmas" av Sarah Morgan. Jag hoppas att jag hinner med allihopa och att de ger mig den där glödande julkänsla som jag eftersöker. Vilka julböcker laddar ni med i jul?


#jullitteratur #christmas #christmasromance #romance #JenniferCrusie #ClaireSandy #SarahMorgan #LisaKleypas #JohnGreen #jul


Kommentarer
Postat av: Bokprinsessorna

Ser ut som om du har fin läsning framöver :D

Svar: Jag tänker att det blir super!
Emma

2016-11-26 @ 12:29:39
URL: http://bokprinsessorna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0