Analfabeter, steampunk och 5:2

Ja, jag har recenserat lite på sista tiden, som det kasnke vore intressant att läsa (eller inte).
 
Jonas Jonassons "Analfabeten som kunde läsa", 2 av 5. 
 
Ulrika Davidsson: "Ulrika Davidsson skriver om 5:2", 2 av 5.
 
Samantha Shannon, "Drömgångare", 4 av 5.
 
Pontur Joakim Olofsson, "KoMo", 4 av 5
 
Tja det var ju verkligen spridda skurar. Tur är väl det, så att jag vakren håller på att falla i den magsura gropen, eller i den överentusiastiska. Det är så gyttjigt i bägge...
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vill läsa analfabeten! Eftersom du gav den låga poäng kanske jag gillar den då jag gav KoMO låga och du gav den höga ;)

Svar: Gör det, och berätta gärna vad du tyckte! Ska bli spännande att höra! :-)
Emma

2014-01-19 @ 19:55:06
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0