Tänka sig...

När man bloggar frågor till en författare så blir det ju ofta retoriska frågor - jag räknar i alla flal väldigt sällan med att de ska svara. Det blir ju liste spekulerande "om-om". Oftast har de ju tusen andra frågor som ligger och skvalpar på nätet - från bloggare, recensenter, egna läsare, troll - you name it.
 
Men, häromdagen skrev jag om skräckförfattaren Andreas Roman, och att jag har gått på en författarträff med honom, men glömt både hjärnan och frågorna hemma, då jag inte kunde få ur mig en enda intressant fråga på plats, men hade massor i bakhuvudet när jag gick därifrån. Så jag bloggade om det istället.
 
Och tänka sig, jag fick svar. Glad jag blev, kan jag lungt säga.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kul! Både att gå på träffen och att läsa svaren!

Svar: Ja, det var verkligen roligt!
Emma

2013-03-28 @ 22:12:11
URL: http://nobelprisprojektet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0