Längtan efter Fantasy

DNs Lotta Olsson fick precis det sagt som jag också funderar på ibland. Varför kan inte JAG hitta en magisk garderob, en gömd plattform eller mystisk mur? Upptäcka det som är dolt, det som ligger under ytan, lite som glittrande glasskärvor som sjunkit ner i snön? Den har några veckor på nacken, så jag är väl sista av alla, men den är fortfarande läsvärd. Du hittar den här
 
Men, det där med att höra röster i vinden, det får mig att tänka på Cornelia Karlsson i "Jag såg henne idag i receptionen" och då får det inte alls samma trevliga klang.

Kommentarer
Postat av: Hanneles bokparadis

jag har nyss läst min första fantasy :)

Svar: Åh, spännande! Vad tyckte du?
Emma

2013-03-19 @ 07:41:10
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0