Beslut, beslut, beslut...

Förra helgen bestämde jag att jag den här helgen skulle införskaffa mitt gymkort samt besöka gymmet om inte två så i alla fall en gång.
 
En elak förkylning satte stopp för det och min mesta motion har varit lite långsamma prommenader, det är allt. Efter att ha känt av luftrören i måndags så kände jag att inga risker är värda att tas förens luftrören är bortom alla risker som finns (två omgångar av bronkit i mitt liv har gjort mig på-tårna-rädd för minsta lilla krax under nyckelbenshöjd) och därför har soffan, och genom det, läsningen gynnats i helgen. 
 
Vilket just nu leder till beslutsångest. 
 
Ska jag börja läsa "Grave Peril" av Jim Butcher eller "Circus of the damned" av Anita Blake? Svåra saker det här, speciellt med tanke på att helgen nu i princip är över...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0