Bokmässan 2013, denna tummelplats för bokfolk!

Snart är det dags för Bokmässan 2013, denna ystra tummelplats för bokmalar, lärare, nördar, förlagsfolk och författare. Så även för mig. I år kom beslutet att åka dit dessutom i god tid - inte två veckor innan och till och med i juni. Det måste vara rekord, tror jag. 
 
Men, jag är fortfarande inte uppeppad som så många andra festivalbesökare (ergo, det är ju egentligen en festival. Fastän det heter mässa). Jag har inte stenkoll på seminarierna, inte på vilka som kommer dit och inte på vilka som jag gärna vill träffa. Men en sak vet jag redan. Det brukar bli alldeles för lite tid, för allt jag vill hinna med. Alldeles för mycket folk som jag gärna vill umgås med, diskutera, prata med. Alldeles för måna mässplatser ajg vill besöka, alldeles för många seminarier som pockar på uppmärksamhet. Som alltid och som för alla andra. Så som det ska vara, eller hur?
 
 

Kommentarer
Postat av: Bokomaten

Precis som de ska va.:) och du får se till att träffa mig! Fast jag har beslutat att inte ha seminariekort i år. Har inte råd. Och kommerev ändå inte kunna gå på så mycket om jag tar lille pocketupplagan med mig.:)

Svar: Åh, vad roligt, det vore jättekul att ses! Förstår att det blir på ett annat sätt nu, men säkert minst lika bra som annars! :-) Vilka dagar ska du vara där?
Emma

2013-08-07 @ 11:30:24
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Bokomaten

ALLA! Förstås.:)

Svar: Åh, härligt! För mig blir det halva fredag - söndag!
Emma

2013-08-07 @ 20:42:48
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Josefin

Kul kul! Kom på bokbloggarminglet på fredagen, då hinner du träffa många (förhoppningsvis) :)

Svar: Jag ska verkligen försöka göra det! Måste dock kolla mina tågtider - SJ ställde in det tåg som jag skulle ha kommit med, och helt plötsligt har ajg ingen koll på när jag kommer att vara framme....!
Emma

2013-08-14 @ 12:42:21
URL: http://nobelprisprojektet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0