Just nu...

...strävar jag att få upp läsfarten ordentligt, flytten och allt bestyr med den har fått mig att sakta ner lite.
 
För tillfället är det dessa böcker som ber om min uppmärksamhet;
 
"Midsommargryning" av Lars Wilderäng.
Lika bra som "Midvintermörker"? Hittills verkar det lovande och jag hoppas att mina förväntningar infrias.
 
"Staden som försvann" av Stephen King
Tredje gången ajg läser den. De två tidigare gångerna slutade med att jag sov med tänd lampa och silverkors om halsen... Hur ska gång tre gå?!
 
"Vi tolererar inga förlorare" av Britt-Marie Mattsson
Inköpt till bokcirkelns kommande möte. Verkar lovande, måste jag tillstå.
 
"Bröd"
Bröd i mängder, högt och lågt. I alla former. Finns det något mer rogivande att somna till?! Skulle inte tro det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0