Dagens glada nyhet...

...är att Fredrik Backman, vars "En man som heter Ove" fick mig att fulgrina då jag läste de sista kapiltena i badet någon gång första veckan i januari, ska släppa en ny bok! Och den som får mig att fulgrina nu för tiden ska ha bra mycket cred för det är inte så lätt nu för tiden...
 
I september kommer "Min mormor hälsar och säger förlåt" och bara av att läsa beskrivningen så knep det lite i hjärttrakten och jag skrattade frustande, lite för högt för att vara helt bekvämt på allmän plats.Underbart!  Förväntnignarna gick precis genom taket, måste jag tillstå. Beckman, no pressure, men... 
 
Mer kan du läsa på Fredriks blogg, som du hittar här!
 

Kommentarer
Postat av: Mlir

Han är underbar har "en man som heter ove" liggandes här och väntar på mig.. har dock inte tagit mig tid till att läsa den ännu ;)

Svar: Åh, du ahr sååå mycket trevlig läsning framför dig!
Emma

2013-04-27 @ 00:38:35
URL: http://mlis.se
Postat av: Eli

Visst var det en härligt nyhet :) Håller med om förväntningarna!

Svar: Oerhört, det här kan bli hur bra som helst (snälla, snälla Fredrik Backman, var inte ett One-Hit-Wonder!!)!
Emma

2013-04-29 @ 11:22:35
URL: http://elilaserochskriver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0