Vad jag har gjort sista tiden....

...förutom att återhämta mig från bröllopet i början av månaden och jobbat så här det hänt lite andra saker, trots att jag har varit rätt tyst här (men nu skall det bli ändring på det, *tar på sig de högklackade skorna och gör sig redo att slå dem i taket*), men på andra ställen har jag varit lite mer aktiv;
 
Krönika om "Femtion nyanser av honbom" av E.L. James
En dle säger porr, andra erotik. Jaja, fenomenet som får trosor i twist över hela Västvärlden är i alla fall här för att stanna!
 
Läst "Betvingade" av Simona Ahrnstedt
Är ni intresserade av svensk romance? Eller tror ni att genren är tasikgt skriven och struntar i den? Vilket som, läs den här och ompröva era åsikter, alternativt upptäck något nytt!
 
Läst "Vattenänglar" av Mons Kallentoft
Malin Fors lever som vanligt ett jävligt liv och löser äckligt, otäcka brott. Jag gillar henne för att hon står på de svagas sida, samt att hon lever likedant som årtionden av manliga poliser har gjort i litteraturen.
 
Tipsat om "Midvintermörker" av Lars Wilderäng
Ja, jag läste den i januari. Nej, jag har inte slutat tänka på den!
 
Läst "Tillsammans är vi starka" av Leymah Gbowee
Nobelpristagaren berättar om sitt liv, hon det förändrades av Liberias inbördeskrig och hur hon
 
Tipsat om "Amerikanska gudar" av Neil Gaiman
Fasiken, det är dags att läsa om den snart igen! Dels var det alldeles för länge sedan, dels kommer den i HBO-tappning nästa år!
 
 
Om ni nu av någon anledning skulle sakna lite läsning! :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Välkommen tillbaka! :) Du verkar ha haft fullt upp. :)

Angående Fifty shades.. Är inte porr och erotik synonymer?

Svar: Tack!
Mja, mjo, i och för sig. Men i min värld är "erotik" den rumsrena varianten av "porr"....
Emma

2012-09-26 @ 20:44:07
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0