A trip down memory lane....

Här har genom åren publicerats ett antal bokbilder på böcker jag läst tillsammans med det som jag har avnjutit tillsammans med boken. Jag tänkte bjuda på ett axplock av de bilderna (för de gör att det vattnas i munnen på mig) och kan lungt konstatera att mitt intresse för gott vin, hett te, god öl och smarriga sötsaker definitivt lyser igenom...
 
 
 
                         



För vad är egentligen bättre än att avnjuta en fantastisk bok tilsammans med en fantastisk smakupplevelse? Egentligen?
( och okej, fred på jorden, friska barn, ingen miljöförstöring, ingen rasism och en utrotad svält är väl bättre, men om vi säkner ambitionerna en aning?)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Clash of Kings tillhör också min favorit bland Martins böcker. En intressant och nytänkande inlägg

Svar: Jag tyvärr inte hunnit läsa den ännu, det var en födelsedagspresent till min sambo. :-)
Emma

2012-09-10 @ 17:50:23
URL: http://flygarensbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Linnea

Det ser inte dumt ut! :)

Svar: Nej, det blev en nätt liten hög med mat, måste jag säga!
Emma

2012-09-10 @ 18:42:53
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0