När brevlådan är full!

I går trillade det in fem böcker, det är rena julafton här hemma! vet knappt vad jag ska ta mig till i trasorna... :-)
Snabbt ändras läslistan om blir helt annorlunda än vad jag hsde tänkt mig från början, men det hör ju knappast till det ovanliga. Mer regel än undantag, skulle jag faktiskt vilja påstå. Förofta händer det att man läser lite här och lite där och helt plötsligt så har man arbetat upp ett enromt sug som måste stillas nästan på en gång....
 
Men,jag är låångt ifrån ensam om att vara med om det här, eller hur? Därför skulle jag vilja hjälpa till att skaka om era liv ännu mer, och därför presentera er för en artikel som defintivt sabbade min läslista något ordentligt...
 Speciellt till alla er läsare där ute som är förtjusta i Fantasy, här kommer SF-bokhandelns egna inlägg om begreppet "Urban Fantasy", komplett med boktips som gör att listan blev nästan en mil längre än vad den redan var...
 
Du hittar den HÄR
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag har haft problem med posten i höst och inte vågat beställa något alls så en brevlåda fylld av böcker låter som rena himmelriket :)

Svar: Jag känner tyvärr igen problemet med icke-fungerande postsystem och det är ett aber... Hoppas att det fixar sig snart!
Emma

2012-11-27 @ 09:21:36
URL: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0