Kraschlandat

Nu har jag, sambon och katten kraschlandat här hemma i Sverige och det känns alldeles underbart, om jag får säga det själv. Har haft massor att göra sedan vi kom hem, och har knappt hunnit med att göra något överhuvudtaget ordentligt, men nu håller det på att lugna sig, vilket känns bra.
Jag har i alla fall en ny krönika ute på LitteraturMagazinet; "Var är chicklithjätinnan som super, ligger och slåss?".
Läs den och bli arg eller glad; tala gärna om för mig vilket i kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Bokomaten

Hurra, du är hemma! Hoppas allt flyter på som ni tänker!

2012-05-24 @ 10:50:14
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Anna Lindén

Hej Emma!



Har du läst "Charlotte Hassel" av Frida Skybäck? Det är visserligen inte en chiclit utan mer historisk kärleksroman, men där har du en tuff hjältinna som åtminstone ligger och super en del ;D.



Hälsningar Anna

2012-05-30 @ 19:24:11
Postat av: Emmas Bokhylla

Bokomaten: Nästan, allt verkar gå i slow motion eller ännur långsammare...fast bra, ändå!



Anna: Det låter som ett lockande tips, det skall ajg hålla koll på!

2012-06-04 @ 22:12:03
URL: http://www.litteraturmagazinet.se/emma-kreu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0