Kåtsug...?

Det har varit en helvetesvecka med en inflammerad tand, förkylning, 9 timmars-möten, kollegor som har slutat, krockande besök från olika leverantörer samt mitt i allt ihop, Mycket Viktigt Möte med Lions.

Dock är det en sak som jag inte har kunnat missa, trots att jag knappt kollat vare sig mejlen eller Google Reader. Nämligen Jens Ganmans dissining av "Ja till Liv" av Liv Strömquist. Och jag baxnar lite.

Alltså, man får tycka vad man vill om böcker. Man får recensera hur man vill, det är också tillåtet. Man får göra ganska mycket i land med yttrandefrihet. Faktiskt. Men det betyder inte att man måste säga det, alternativt kan man nog få det man vill sagt på ett hyffast sätt utan att använda vissa ord. Jag antar att det var meningen att väcka uppmärksamhet, det är väl hela grejen. Men attans så barnsligt.

Hannah på One-way communication sade det sååå mycket bättre än mig, alltså så slutar jag här. Läs henne i stållet, det kan du göra här. Jag skall yla över min nylagade tand istället.

Kommentarer
Postat av: bokomaten

Ja, men verkligen. Det känns som att han tar till lite samma medel som han anklarar Strömquist för.

2012-01-26 @ 12:03:54
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Lingonhjärta

Håller helt med! Helt galet omoget. Att det ens gick i tryck, det förstår jag inte.

Hej förresten Emma! Känns som om det var evigheter som jag kommenterade hos dig :)

2012-01-26 @ 13:02:37
URL: http://www.lingonhjarta.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Bokomaten: Precis. Kanns lite som om det bara ar for att fa uppmarksamhet, for arligt talat, hon ar ju bra mycket mer framgangsrik an vad han ar. Fast sadant far man kanske inte saga hogt...?



Lingohjarta: Precis, har man inte nagon som ar ansvarig for att stoppa sadan skit? Mysko!

Hej sjalv, jag hr inte heller varit frammme pa ett tag, skall bli andring pa det!

2012-01-26 @ 14:21:38
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0