Alla de där som försvann i flytten...

Eller, de försvann inte, men jag vet bara inte längre vart de är. Någonstans i röran som är mina tillhörigheter just nu. "Vad?!" tänker ni säkert "har hon inte rett ut allt från Afrikaflytten ännu, men hallå!".
Nej, kan jag bara svara lungt på det, det har inte hunnits med och plats finns det inte heller, inte ännu. Inte på ett tag. Förhoppningsvis snart, men man vet ju aldrig.
 
"Midnattbarnen" vet jag inte ens exakt vart den är, tillsammans med det lilla bokmärket som min kompis fick med när hon köpte den på något antikvariat i Indien ligger kvar i den, någonstans i röran av mina bokväskor (och det har ju blivit en del genom åren). Men den kommer väl fram, precis som allt annat. Det som göms i snö, vet ni. Det är precis likadant med gamla bokväskor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0