Hemmasöndag

Det blev en hemmasöndag med texter som skall skrivar, rapporter som måste ses över och
lite mys som blev myst.

På söndagen var det slut på våra ljus, vi måste skaffa flera.
Men, de räckte i alla fall till middagsbjudningen på lördagen och det var då för väl.
Det är ju hela 20 meter till butiken mittemot där man kan köpa nya...

 

 

Vi hade köpt fetaost på Italian Deli på Oysterbay Shooping Centre och den behövde saltlake till den,
så på söndagen kokade jag den. Det är skitenkelt, bara koka upp salt och vatten. Men att så lite kan få mig att känna mig som UnderbaraClara, det var inte illa!

 

Jag är väldigt förtjust i närodlat och just nu är det hqr det närmaste jag kan komma.

Tror jag i alla fall.

Scandinavian rye bread, hemmagjord hummus och avocadopaté samt fetaost från Iringa.
Allt inköpt på Italian Deli, mums!

 

Och så lite olja i håret när man ändå sitter inne och ugglar.

 

Känner mig som en ny människa i dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0