Det bidde ingen PF-vinnare, det bidde Egoboost

Nej, jag kunde inte alls bestämma mig i går kring vilken bok jag skulle läsa och gick för att sova på saken.

 

Och i morse grabbade jag ingen bok när jag drog till jobbet (ja, jag läser i bilen, nej, det är inte jag som kör), utan jag grabbade en tidning ur min lilla hög som jag tog med mig från Sverige. Sambon har lärt sig leta både inne på Pressbyrån/Press Stop och på Pocketshop när jag försvinner inne på Arlanda... (och ja, jag vet precis vart jag skall leta efter honom också, för han försvinner han med, även om det nu låter som om det bara är jag som leker kurragömma på Arlanda).

 

 

tidningar som fick följa med mig från Sverige:
Pondus, Egoboost, Allt om bröllop, Filter och Elle Mat & Vin

 

Och jag har varit sjukt nyfiken på Egoboost sedan jag läst massor om den på olika bloggar så jag bestämde mig för att ta mig en titt. Jag ingår kanske inte riktigt i deras målgrupp, men jag gillar inspiration i alla dess former, att bli lite kickad och bankad på när jag känner mig omotiverad, seg och trött. Hann ju inte med att läsa så mycket i bilen, men i alla fall de första sidorna slank ner och hittills smakade det bra. Jag vet, att bli inspirerad är en sak, men det är också ett jäkla slit att att skriva en bok/blir mäklare i NY/starta sitt eget klädmärke/företag etc, men man måste ju börja någonstans, eller hur? Vi får se om är lika yummy efter jobbet i dag....

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanneles bokparadis på Hisingen

du glömde Fantomen :)

2011-09-05 @ 08:46:20
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Emmas Bokhylla

jupp, Fantomen ar annars en favorit!

2011-09-09 @ 10:04:06
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0