Kattgalen

Någon som jag saknade enormt när jag var borta på semester var Katti, som visserligen hade det bra hemma hos en vän och fick springa ute och leka hela dagarna, men som ändå var sjukt kelig och ville tvångsgosa när vi hämtade hem henne.

 

Tänkte ta en snygg bild till bloggen, men det var ju fasiken lättare sagt än gjort....


"Matte, ge fan i mig när jag äter!"
Och välter ut mer än hälften på golvet, kan jag ju tillägga...

 

Totalignorans.

 

Slutligen lackade hon ur i badrummet (please don't mind the fläckar and the tvätthög, tänk på att vi hade varit borta i två veckor och precis kommit hem), när jag förföljt henne genom hela huset med kameran.

 

Så det blev inga lyckade bilder, bara en massa misslyckade, menmen, jag får ta till en större portion tålamod nästa gång. Och jag har en större förståelse för fotografer som arbetar med rörliga objekt....

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanneles bok-paradis

det blev ju bra, men du får ligga på magen :)

2011-05-09 @ 08:55:48
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Jag gillar speciellt den översta bilden- en bild med klös i. Temperament har hon nog lilla kisen :-)

2011-05-09 @ 10:16:53
URL: http://ingridsboktankar.blogspot.com
Postat av: Ann

Min katt brukar "straffa" mig när jag varit bortrest. Hon låtsas inte om mig hela första dagen/dagarna när jag är tillbaka, liksom för att ge igen hur jag har försummat henne. Din katt ser lite likadan ut på bilden... -Här ska minsann inte fjäskas...

2011-05-09 @ 22:16:41
Postat av: Emmas Bokhylla

Hannele: Det skall jag prova nasta gang, tack for tipset!



Ingrid: Oja, sa att det blir over och racker till manga fler...



Ann: sa brukade mina andra katter reagera, men den har tvangsgosar istallet, sover pa mitt huvud pa natterna som kompensation for att jag ahr varit borta!

2011-05-10 @ 14:38:59
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0