Just nu...

...läser jag:

"hush, hush" av Becca Fitzpatrick
Jag ville gilla och har haft väldigt höga förväntningar, men... jag vet inte, massor av störiga karaktärer (skolpsykologen? Uppenbarligen mysko på en dåligt sätt, och då menar jag taffligt) , en huvudperson som växlar mellan att vara korkad och trevlig. Samtidigt är det en story som jag gillar, jag kan inte bara släppa den. Om det blir en serie så är jag nog fast, trots att jag inte vill...


"auto da Fay" av Fay Weldon
Jag brukar inte gilla självbiografier, men jag gillar Fay Weldon och hennes sätt att berätta är helt underbart. Dessutom är hennes (och hennes familjs) berättelse helt galen och inte så lite tragisk. Me like. A lot, dessutom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0