Författares skitfula hemsidor...

Jag har precis läst klart roliga "Trashed" av Alison Gaylin och googlade henne snabbt för att ta reda på mer om hennes andra böcker. Och sprang på hennes skitfula hemsida, som inte verkar vara uppdaterad sedan 2008 (får man göra så? Jag blev så besviken, jag vill ju veta MER!).  Blev besviken på dess upplägg, den var inte lockande för fem öre... Brr, och de tidigare utgåvorna av hennes böcker har riiiktigt sliskiga framsidor, inte alls så som de chica, tecknade som finns nu.

 

Hittade dessutom hennes insomnade blogg, där hon var verksam fram till 2010, men inga länkar till vart man kan hitta henne nu för tiden. Sökte henne dessutom på Wikipedia och upptäckte att hon inte hade någon artikel där.

 

Måste jag blir typ Lisbeth Salander för att få reda på om hon har någon mer bok på G?


Kommentarer
Postat av: Hanneles bokparadis på Hisingen

all tid kanske går till skrivande...

2011-05-16 @ 17:28:32
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Emmas Bokhylla

Jag kan ju hoppas det!

2011-05-17 @ 07:14:21
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0