Dom ljög!

Häromdagen så gnällde jag över att det skulle bli några rejäla strömavbrott längre fram, från och med i torsdags, men då fanns det i alla fall ordentligt med tid att förbereda sig. Dock kunde jag krasst konstatera att det tyvärr inte helt och hållet var rätt information när jag kom hem i går - och lägenheten låg i mörker. Som tur är så har vi en hel del stearinljus samt gasspis, så middag blev det.

 

Inspirerade av min trevliga kollega, så bestämde jag mig självklart för att laga hamburgare!

 

 

Den blev god!

 

Sedan försökte jag blogga lite med hjälp av mitt mobila modem och min laptop, men det gick sådär. Jaja, gå och lägga sig kl 21 är det väl inget fel på, eller hur?

 

 


Kommentarer
Postat av: Fru E

Kortvariga strömavbrott kan ju vara lite mysigt, men jag antar att det inträffar lite oftare än så hemma hos dig? Tur att du kunde laga lite middag, ändå.

2011-05-17 @ 14:13:47
URL: http://frue.bloggsida.se
Postat av: Emmas Bokhylla

Jo, ibland ar det mysigt, men alltfor ofta...da blir det tradigt och lite stokigt hemma. tyvarr. Men jag ar oerhort glad for gasspisen!

2011-05-18 @ 08:08:45
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0