African Cupcakes, part 2

Jag har ju tidigare nämnt afrikanska cupcakes och nu i helgen när vi hade utomhuskampanj vid en hantverksmarknad där alla vinster gick till välgörenhet så hittade jag ett stånd som utan tvekan toppade den förra upplevelsen från French School's Fun Day. Den här gången var det Oysterbay Shopping Centre som hade marknad och The Deli sålde cupcakes för glatta livet. Den här inköpte jag för 3, 000 Tshs (ca 15 kr) och den var enormt god. Yum-Yummy!

 

Och det bästa? Att jag åt den för välgörenhet!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Mm, den är fin och ser god ut! Vi har elever som gör cupcakes i sitt UF (ungt företagande)och det är jättetrevligt när de säljer på skolan.

2011-03-22 @ 12:46:09
URL: http://ylvarosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0