Adlibris no love me no more?

Alltså, jag kunde inte stå emot, och tänkte slå ihop en liiiiten beställning från adlibris som skulle kunna ligga och vänta på mig hemma i Sverige.

 

Men det visade sig att jag, mångårig kund som brukar shoppa järnet ett par gånger om året och inte har en enda betalningsanmärkning, inte längre är berättigad till 30 dagars kredit i och med deras nya system, eftersom jag inte längre är skriven i Sverige.

 

Ergo, det finns bara en (nej, två!) saker kvar att göra: ladda upp mitt VISA-kort (det borde väl ändå funka? Cash is king?) eller värva min ömma moder till bokbulvan.

 

Ett ypperligt I-landsproblem för en tvättäkta bokoholic....

 

 

UPDATE: Nu, sa har dagen efter, har bade adlibris kundtjanst hort av sig och erbjudit att forsoka losa dilemmat (se kommentaren har nere!) samt min mor som har erbjudit sig att bli bokbulvan! Karlek, till bade mor och adlibirs!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanneles bokparadis på Hisingen

Kort är väl toppen, betala direkt, enklast så.

2011-03-07 @ 10:23:55
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Anna, kundservice Adlibris

Hej Emma,

om du är kund hos oss tidigare så hör av dig till oss med ditt kundnummer så ska vi se om vi kan hitta någon bra lösning till dig!

Vänlig hälsning, Anna, kundservice, adlibris.com

2011-03-07 @ 12:53:23
URL: http://www.adlibris.com
Postat av: Madeleine

Läste föregående kommentar och det verkar som att det löser sig för dig=) Vilken tur! Kan tänka mig att du är en mycket bra kund hos adlibris...

2011-03-07 @ 14:28:24
URL: http://bokklok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0