Minns ni...

 

 

...hur glad jag var över att min vän skulle komma och hälsa på och kunde ta med sig ett lass böcker till mig? Jag är fortfarande lika strålande glad över att hon kommer (DET skall bli alldeles fantastiskt), MEN, jag har fått beskedet att böckerna inte hinner fram i tid.

 

Tänkte inte på att Midsommarafton (HUR kunde jag glömma det?) inte är en arbetsdag, tänkte inte på att 2-5 dager inte betyder 2-5 dagar innan jag har dem i brevlådan, utan 2-5 innan ordern skickas. Så jag var tvungen att avstyra den och se till att den skickades hem till mina föräldrar, dit jag kommer i december, annars skulle min vän få ha dem liggandes hos sig rätt länge... Adlibris erbjöd sig såklart att avbryta ordern, men eftersom det fanns några böcker som jag behöver lite mer akut så får jag se till att de skickas hit, resten får som sagt vänta. Men jag får ju i alla fall härligt besök, det är ju alltid härligt!

 

Tja, jag kan ju se det positiva i det hela. Jag har aldrig handlat julklappar till mig själv redan i juni. Det måste vara ett rekord.

 

 

Det som fanns i paketet var;

- MaryJanice Davidson; Undead and Unappreciated
- Anders Fager: Svenska Kulturer
- Kaffe Fasset: Kaffe Fassets Quils en Provence
- Emma Hamberg: Baddaren
-Mons Kallentoft: Sommardöden
-Johannes Källström: Mörkersikt
-Karin Alfredsson: 80 grader från varmvattnet
-Fred Vargas: Mannen som vände insidan ut
-Carin Wolff-Brandt: Konsten att ge ut böcker

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Duktiga Tjejen

Oh nej, vad typiskt! Fast du blir ju glad i december sedan ;)

2011-06-29 @ 18:59:37
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Anna

Så trist för dig! Hoppas ni får härliga dagar tillsammans iaf!

2011-06-29 @ 20:05:11
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/
Postat av: Jelly

I ärlighetens namn hatar jag Adlibris...de skickar efter 2-5 dagar och sen tar det ytterligare 2 dagar innan det kommer. Sist jag använde tjänsten tänkte jag inte på det (det var till ett bokbyte). jag skickade efter boken en onsdag morgon....den kom en vecka och två dagar senare. På fredagen, veckan efter. PRECIS sista dagen man fick skicka paketet...Om den inte kommit hade jag fått skicka utan...

2011-06-30 @ 06:49:17
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Duktiga Tjejen: Precis, och jag slipper stressa med klappar! Iaf med dem till mig sjalv! :-)



Anna: Ja, det skall bli superkul!



Jelly: Jag har alltid varit ett stort fan av dem, men det har med langsam leverans har borjat komma pa senare ar. jag minns att nar jg bestallde studentlitteratur sa gick det alltid fort. elelr det kanske var jag som var forvirrad...?

2011-06-30 @ 07:25:26
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0