Bloggtorka...?

Jag läser en massa för tillfället, men får knappt ner en enda rad till bloggen. Det har blivit så mycket annat att prioritera. Som att sova, till exempel. Finns det inte el hemma (vilket det inte gjorde i gårkväll), ja, då orkar jag för tillfället inte fippla med levande ljus eller slåss med datorn som knappt har några batterier kvar. Då gör jag det enda rätta och går till sängs tidigt.

 

Så, jag tror att jag lungt kan deklarera att den här veckan kommer bli lite av en blogg-torka. Inget allvarligt, det är snart back in business igen (kanske fortare än vad jag själv vet, who knows?), men i alla fall bra mycket lugnare än vanligt.

 

Ses snart!

Tjing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0