Landade...

...som en sten i morse i DSM vid nastan exakt 08.00 och var pa kontoret innan klockan nio. Tankte kora hardcore och dra direkt till jobbet, vilket gor att jag sitter nu med X antal resvaskor omkring mig och borjar bli lite somnig sahar vid halvett-snaret.

 

Qatar Airways mellan Doha och Nairobi-DSM korde namligen 00.30-08.00 med full belysning och dagrutiner sa det var onekligen svart att sova.

 

Dock har resan rent lasmassigt varit bra, avlutade en bok, stracklaste en annan och laste lite over 100 sidor i en tredje innan det var dags att forsoka sova. Det maste vara nytt rekord!

 

 


Kommentarer
Postat av: Duktiga Tjejen

Hur många böcker fick du med dig hem? :)

2011-08-27 @ 08:52:50
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Jag hade bestamt mig for att rakna, men nar det kom till kritan sa vagade jag inte, jag vet inte riktigt varfor. Kanske for att jag skulle fa svart pa vitt att det ar knepigt..? Men nar jag packade sa var det ungefar tva flyttkartonger fran IKEA. det ar ratt mycket faktiskt.

2011-08-27 @ 09:38:25
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0