Jag ar sa trott

Det finns knappt energi till nagot, mer an att jobba som en sork sa att allt skall bli klart innan jag aker och nu packa om de £$%^&&%£$ vaskorna som sjalvklart visar overvikt.

 

 

3,5 kg maste den har vaskan banta

 

Det ar darfor jag varken bloggar eller svarar pa kommentarer.

 

Sorry, jag blir en battre bloggare, arbetskamrat och manniska sa fort jag har fatt ner vaskorna till maxvikt, avslutat min enorma To Do-list (plus de jag gor for den dag jag atervander) samt somnat i min stol pa Qatar-flighten till Doha Airport.

 

Bara sa att ni vet, ifall ni nu skulle undra.

Min sambo och min katt gor det i alla fall.

 


Kommentarer
Postat av: Hannele förvånad

vart ska alla tunga böcker...?

2011-08-09 @ 22:15:08
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Emmas Bokhylla

Hannele: hem till mig! I Sverige, dar de skall vara med och bygga mitt framtida bibliotek! :-)

2011-08-10 @ 09:00:46
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0