Sara Ohlsson i Byxelkrok

Jag är oerhört nyfiken på Sara Ohlssons 'Jag är tyvärr död och kan itne komma till skolan i dag', dels på grund av alla positiva recensioner, dels på grund av att huvudpersonen kommer från samma by som min sambo (som jag dessutom har tillbringat vartenda sommar i, forutom en (plus den kommande sommaren) da jag var i Afrika), nämligen Byxelkrok.

 

Jag har dessutom förlagt min kommande roman (om den någonsin blir skriven, det får tiden utvisa) i Byxelkrok, så det vore jättekul att se hur Sara beskriver platsen.

 

 

Så här skriver Ölandsbladet om boken.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den var riktigt fin, härlig ungdomsbok mitt i samtiden! Hoppas att du hittar din roman...Den vore riktigt kul att läsa!

2011-04-06 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0