Böcker på resa till Kenya

I kväll drar jag och min sambo runt som torra skinn och packar, damsuger, plockar, diskar och städar. Vi hade tur som klarade oss igenom vattenmassorna utan några större incidenter (vi har rätt bra koll på alla större hål vid det här laget!), så nu slipper vi oroa oss för vatten i fläkten och sabbade stötdämpare.


I morgon åker vi nämligen till Mombasa, Kenya, för att fira Påsk och sedan efter 5 dagar så åker vi till Arusha (norra Tanzania) i ytterligare fem dagar på konferans med Lions, så allt måste fixas innan vi åker. Vi har lämnat Katti hos bekanta (som har stooor trädgård), vi har fixat med allt och alla på jobbet och nu så är vi äntligen klara här hemma. Jag har fortfarande lite saker som jag tyvärr inte har hunnit med, men nu är det för sent och mina ögon går redan i kors av trötthet. Det skall bli väldigt skönt att åka bort ett slag, speciellt nu när himlen har öppnat sig totalt här i DSM , jag tror på bättre väder i Mombasa.


Så ta hand om er alla, ha en riktigt härlig Påsk, ät många ägg, läs många Påskekrims och se till att ladda batterierna ordentligt.

Bokpackning, förutom några påbörjade som ligger i handväskan.

Kommentarer
Postat av: Hundöra

Galet att få åka till Kenya! Har ni planerat länge?

2011-04-21 @ 07:53:10
URL: http://bokmarkt.hundora.se/
Postat av: Stéphanie

Jag vill också åka runt i Afrika. Buhu! ;) Ha det så kul!

2011-04-21 @ 08:26:03
URL: http://boktagen.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Åh Weldon vill jag också läsa snart!

2011-04-21 @ 10:30:11
URL: http://bokklok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0