April, April?

Har ni blivit skämtade med i dag?

 

En av mina teammedlemmar blev lurad i morse, de andra i teamet ringde upp honom och talade om for honom att CHEFEN (dvs. jag) letade efter honom och det var VIKTIGT! Han blev skitskraj  (han har tappat bort nagra viktiga papper, tror jag nog...) och kom in till mig slokorad samtidigt som de andra dok upp i dorren bakom honom och ropade Äpril's FOOL' for full hals. Stackare.

 

Jag skrattade, sedan fragade jag efter de forsvunna papprena.

 

Det blir nog inget skamtande fran min sida, det far racka for i dag.

 

Uppdatering: Någon hade dock skämtat med min chef (utan att säga att det var ett skämt...) att jag har berättat att han hade haft ett storgräl med en av de andra cheferna. Roligt...?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0