Glömsk? Jag?

Jo, på sista tiden stämmer det alldeles för bra på mig.

 

Jag har trott att jag har postat inlägg som jag inte ens har skrivit klart, jag har glömt att skicka rapporter till kollegor, övertygad om att jag skickade det för tre veckor sedan och nu senast förlagt ett kuvert med 75, 000 Tanzaniska Shillings (ca 400 kr, en månadslön för de som arbetar som städare). Det här känns inte bra, inte bra alls.

 

Oerhört skrämande, jag börjar bli lite orolig.

 

Dessutom kan jag inte hitta mitt exemplar av "Illusionen om Gud"  (författare? det har jag glömt....)som jag fick i present av min mamma när hon var här och hälsade på.

 

Jäkla skit, inte ens 30 och redan senildement....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0