Det kom ett mail...

...till mig, ett som jag erkänner att jag längtat efter! Nämligen ett mail från någon som undrade om det möjligtvis skulle gå för sig att skicka recensions ex till mig, för böcker som det företaget lanserade.

 

Vad svarade jag? JAAA, såklart. MEN, tyvärr måste jag ju lägga in brasklappen att jag bor faktiskt i Tanzania, att det blir lite dyrare (men inte så jättedyrt, det vet jag av egen erfarenhet) att skicka paket ner hit och att jag förstår fullkomligt om de väljer att inte göra det.

Jag när dock ett litet hopp om att de väljer att skicka vad-det-nu-kan-vara ändå. Jag skulle bli så glad!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad kul att bli utvald till att få ett recensions-ex. Jag hoppas verkligen att dom skickar den även om det kostar.

2010-09-02 @ 13:19:15
URL: http://www.bokbrus.se
Postat av: Malin

Hej!



Ang: Boktjuven. Jag tycker verkligen du ska läsa den. Den är riktigt bra!. Mvh Malin

2010-09-02 @ 13:45:12
URL: http://malinharley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0