ÄNTLIGEN!

Nu fungerar internet ordentligt! Jag visste inte ens om att det lilla crappiga inlägget om Mario Vargas Llosa har blivit publicerat - hela systemet hängde sig i omgångar att jag till slut inte visste vare sig in eller ut. Förhoppningsvis tillräckligt länge för att jag skall kunna publicera lite av de bilder och inlägg jag har i lager! Men, men, Insallah, as we say over here.

 

Jag erkänner som sagt villigt att jag inte har läst årets Nobelprisvinnare och jag har ännu inte hunnit läsa några reaktioner från andra bloggare/tidningar/medier, förutom (av någon grumlig anledning) Jonas Thentes och han är inte övervåldigad på något sätt. Inte alls, faktiskt.

 

Någon som har läst honom? En reflektion, kanske?

 

Jag borde verkligen uprätta en läslista av Nobelpristagare, kanske rätt projekt för nästa år...?


Kommentarer
Postat av: Lisa H

Vargas Llosa är ju inget okänt namn precis men jag har aldrig läst något av honom. Men det ska det bli ändring på nu, nappade tag i Den stygga flickans rackartyg på jobb-bibblan!

2010-10-08 @ 12:24:07
URL: http://ihyllan.blogspot.com
Postat av: Bara Böcker

Skamligt nog hade jag inte ens hört talas om denne herre innan årets Nobelpris började diskuteras...=/ Borde också upprätta en läslista över Nobelpristagare.

2010-10-08 @ 20:05:00
URL: http://barabocker.blogspot.com
Postat av: Josefin

Ja! Gör't! Fler Nobelprojekt for the win!

2011-03-23 @ 10:48:10
URL: http://nobelprisprojektet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0