Battre sent an aldrig...

Jag har tappat lite sting just nu, dras med en forkylning som gor att jag inte riktigt kan tanka klart...Darfor har jag missat en del viktiga saker. Sa som att Augustpriset har delats ut (fy mig!). Har ar i alla fall vinnarna:

 

Årets svenska skönlitterära bok
Sigrid Combüchen, ”Spill”. En damroman”.

Årets svenska fackbok
Yvonne Hirdman, ”Den röda grevinnan”.

Årets svenska barn- och ungdomsbok
Jenny Jägerfeld ”Här ligger jag och blöder”

 

Tre kvinnor, det maste ju vara rekord! Nagon dar ute som har koll, har det har hant tidigare?

 

Grattis i alla fall till vinnarna, det maste kannas fantastiskt!

 


Kommentarer
Postat av: Bokomaten

men himmel, vad söt du är! Vilken komplimang!! Tack så jättemycket!!

2010-11-24 @ 09:20:33
URL: http://bokomaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0