Alla talar om Dessen

Jag tycker att jag ser Sarah Dessen överallt, på alla bloggar och alla verkar mer eller mindre lovebomba henne. Så jag började fundera på saken, det kanske vore intressant att läsa själv och se vad det hela handlar om? Och, till min stora glädje sprang jag i förra veckan på en hög begegnade böcker i City Supermarket på J-Mall. Till riktigt bra priser, dessutom (my,my, ibland har man tur!), 6 000 Tanzaniska shillings är nämligen ca 30 SEK.

 

Så The Truth about Forever av Sarah Dessen och The Secret of Lost Things av Sheridan Hay fick följa med mig hem! Yummy!

 

 


Kommentarer
Postat av: Boktokig

Åh, du kommer säkert att älska dem! Lyckos dig!!! :)



Så nu får du fler böcker att läsa samtidigt! ;) Om jag får gissa så blir det inte vilande böcker! För mig har det också förändrats från när jag var yngre!

2010-11-19 @ 19:46:12
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie på OOOF bok

Jag blir en smula nervös av kärlek till böcker i alltför stora mängder. Förväntningarna hos mig ökas till dumma höjder och risk på pladask blir stor.

2010-11-20 @ 10:31:48
URL: http://www.ooofbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0