Loving Agatha Christie!

Jag har manga svagheter har i livet, som ni alla kanske misstanker sa ligger bocker hogt pa den listan! Och jag ar ett Agatha Christe-fan av stor matt. Jag langtar efter den dag da jag kan ha en bokhylla, avsedd for enbart mina Christiebocker!
Men, en annan stor passion jag har ar muggar. Jag alskar att ha muggar fran olika foreningar jag stodjer, fran olika foretag jag jobbar med, fran olika lander jag rest i osv. i alla evighet.
Sa nar jag sag den har pa natet sa blev jag kar! Penguins muggar!  En kombination av det basta: bocker, Agatha Christie, The body in the library (som jag har i en sktisnygg 70-tals utgava nagonstans hemma i Sverige) och muggar!
Men den stora fragan ar; vart far jag tag pa en? Ar det nagon som kan tipsa?

Kommentarer
Postat av: Vicky (utlandsmamman)

Vilken perfekt kombination :)



2010-05-11 @ 09:41:16
URL: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0