För övrigt...

...sa ar mitt lastempo extremt uppskruvat sedan jag kom tillbaka fran Sverige. Battre an vad det har varit pa mycket, mycket lange. Sen jag kom hem fran Sverige har jag hunnit lasa fler bocker an vad jag gjorde under hela mars och april.

 

I januari hade jag ett mal om att jag skulle hinna lasa minst 100 bocker under det har aret. Det kommer inte att ga, jag har sa mycket annat som jag vill gora och ser till att fa gjort. Men, just nu, nar lastempot gar i 110 sa tanker jag anda, att hade det varit sahar ifran boooorjan, da hade det ju gatt. i alla fall ett tag! Men nu tippar jag pa att jag kommer att lasa runt 50-60 bocker, om det inte alla projekten pa jobbet, Lions och ev. frilansande tar overhand, da blir det nog runt 35.

 

Men just nu stjal lasandet tid fran en massa annat, som att skriva om bockerna jag laser, men det kommer, om ett tag, sa fort jag far (kan ta mig, av radsla for att bryta det underbara tempot!) lite utrymme. Den har veckan har jag hunnit lasa ut;

- När elefanter dansar av Barbara Voors
- Dödergök av Kataina Wennstam

Och har bara ca 70 sidor kvar av Utan ett ord av Linwood Barclay. Funderar redan pa vilken bok jag skall ta efter den, det finns ju en del att valja mellan, om man sager sa.

 

Till sist, dagens mest irriterande upptäckt: Jag glomde En spik, en ros och andra berättelser av Madeleine Bourdouxhe i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0