Böckerna som till slut fick följa med....

 

Det var lite angestfyllt att behöva bestämma sig, nar man star inför en rejäl hög med böcker som man egentligen vill läsa NU (och som jag hade inbillat mig att jag skulle hinna läsa ut minst fyra under min Sverigevistelse, men tji - jag hann bara med tva) och bara välja ut nagra fa - de andra maste vänta tills jul. Eller i alla fall tills i September när sambons familj kommer pa besök.

 

Sa, efter lite funderingar fram och tillbaka fick böckerna pa bilden följa med. Tror att det blev ett bra urval och nagot som tyder pa det ar att jag redan har läst ut Ann Heberleins "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva".

 

Nu har jag börjat pa "När elefanter dansar" av Barbara Voors, den kommer att bli en del i mitt bidrag till Afrika-utmaningen som du kan läsa mer om HÄR!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: June

Vad sugen jag blir på att läsa nu.

SV: Jag har haft tur och har ungefär samma kroppsbyggnad som mamma hade när hon var yngre (hon har den fortfarande iofs), däremot har hon mycket mindre fötter så jag har gått miste om många par fina skor :(

2010-06-11 @ 11:38:29
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Silasellinor

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-01-30 @ 07:44:20
URL: http://silasellinor.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0