Just nu...

...är allt väldigt hektiskt på jobbet. Ja, för att vara lite mer exakt, sedan i fredags. Kvartalsmöten, utbildningar, leverantörer från Tyskland samt månadsrapportering för Lions-klubben som jag är sekreterare i.
Så det är mycket som tumlar runt i huvudet och som inte riktigt kommer ut, för även om jag sätter mig framför datorn och skriver lite varje kväll när jag kommer hem (runt 23.30...) så hinner jag somna innan jag har skrivit mer än en kvarts sida.... Jag har två artiklar jag vill ha klara så snart som möjligt, en hög med böcker som jag skulle vilja skriva om samt en ännu större hög som jag bara vill läsa!
Och en massa spännande saker som jag vill berätta...! Som att jag i förra veckan träffade kanontrevliga författaren Marika King som är bosatt här nere! Men, det kanske kommer att ta några dagar till innan texten kommer, så udner tiden kan ni ju läsa min recension av hennes bok Supernova, eller varför inte Marikas egen blogg? Den hittar ni här!
Men, för tillfället har jag faktiskt en bok som ligger och skvalpar i handväskan - Porr, horor och feminister av Petra Östergren och den verkar lovande. Mer än så kan jag inte säga, eftersom jag för tillfället har cirka 10 minuters lästid om dagen, på väg till jobbet, och det blir lite för lösryckt för att jag skall kunna få ett samlat intryck, men det kommer så småningom!

Kommentarer
Postat av: Karin/Bokcirkel

jag väntar med spänning på ditt inlägg om Marika King =)

2010-07-21 @ 13:16:30
URL: http://www.bokcirkelforalla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0