Jag minns det jag läst och skrivit ner...

...eller gör jag verkligen det...?

 

Precis när jag postade inlägget om Jenny Diski, så funderade jag över när jag skrev om henne senast på bloggen. Jag läste ut en bok av henne i april (nu var jag faktiskt tvungen att konsultera en läslista för att komma ihåg) och jag är 90% säker på att jag skrev en text om den. Och postade på bloggen.

 

Men se, det gjorde jag inte alls det.... Jag som alltid har haft bra minne när det gäller sådana saker, nu minns jag inte alls. Måste hem och leta i datorn. Det här händer allt oftare.

 

Kanske är det overload i hjärnhårddisken...?


Kommentarer
Postat av: Hanneles bok-paradis

hjärnan prioriterar ibland, och kanske tur..

2010-08-21 @ 09:39:35
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Anna Johansson

Ibland får man gå till sin back up. Det händer alla men en del oftare än andra. Typ mig!

2010-08-21 @ 20:50:09
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0