Vart köper du dina böcker?

Alla har sin favoritplats nar det galler att hitta bocker som de gillar. Ett bibliotek dar det finns nagon som alltid verkar stalla fram intressanta verk. Ett antikvariat dar det alltid finns en undangomd, ouppackad hylla med nagons bortglomda guldkorn. En loppmarknad dar nagon i princip skanker bort bocker i hogvis. En bokhandel som alltid far alla ratt i sin skyltning, eller en internetbokhandel som alltid tipsar om de mest intressanta bockerna.

 

Det tankte jag skriva om i den har kategorin. Om det dar fantastiska kanslan av att hitta ett stalle dar allt likosm bara...finns.

 

Jag brukar dromma om dem, att jag gor aterbesok i gamla guldguvor och hittar bockerna som jag letar efter med ljus och lykta, garna i basta skick och till ett otroligt lagt pris.

 

Vart brukar du kopa dina bocker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0